VirtualIreland.ru - Виртуальная Ирландия
Вернуться   VirtualIreland.ru - Виртуальная Ирландия > Все об Ирландии > Работа в Ирландии

Работа в Ирландии Проблемы поиска работы в Ирландии, оформления документов при трудоустройстве.

 
 
Опции темы Опции просмотра
Старый 23.11.2009, 10:32   #1
Просто Зануда
 
Аватар для tadpole
 
Сообщений: 7,099
Благодарности: 4,110 в 1,743 сообщениях Поиск благодарностей tadpole
По умолчанию Application Support Team Lead [Dublin]

Если хотите послать CV, обращайтесь за e-mail'ом в ЛС. CV принимаются до 4-го декабря.

Общие вопросы задавайте в теме.

Цитата:
Job Title - Application Support Team Lead

Duties and Responsibilities

Key tasks include:
  • Manage the application support team providing IT customer management, and support services for a global trading application platform
  • Control application support activities on a day-to-day basis
  • Define, implement and improve the service management processes for the application support team.
  • Review and categorise customer requests, and control the flow of issues to technical and other resources for auctioning.
  • Design metrics and reports to clearly measure the quality of service provided by application support.
  • Manage, schedule, monitor, and report on the services provided by the application support team
  • Input to the future product design and direction of the applications to reduce ongoing support effort and improve customer satisfaction
  • Develop, manage and maintain effective relationships with key customer stakeholders, other teams and individuals

Knowledge and Experience

Qualifications:
  • Third-level I.T qualification, closely related qualification or equivalent experience.

Experience:
  • 3 to 5 years+ experience in overall management of an IT application support team
  • At least 3 to 5 years experience of managing an IT application support team of up to 10 resources, including career development and performance management.
  • Demonstrated practical experience of defining and implementing service management processes, practices and procedures, aligned with overall Software Development Life cycles

Technical Skills:
  • Oracle and MS SQL Server database
  • MS .NET Application Development
  • Data Warehouse / BI experience desirable (ETL, Cognos BI)
  • ITL experience desirable

Other Skills:
  • Understanding of insurance processes is desirable.
  • Project Management certification desirable.
  • Strong business writing and presentation skills

Attributes:
  • Customer focused.
  • Excellent Communications skills (both oral and written).
  • Quality driven.
  • Strong reasoning and problem solving skills.
  • Good Team Player.
  • Structured approach to management of personal and team workloads.
__________________
The misuse of language induces evil in the soul © Socrates

tadpole вне форума   Ответить с цитированием

Зарегистрируйтесь или войдите под своим именем, чтобы спрятать этот рекламный блок
 


Опции темы
Опции просмотра

Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете добавлять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB код Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход

Похожие темы
Тема Автор Раздел Ответов Последнее сообщ.
Data Management Technical Team Lead tadpole Работа в Ирландии 3 04.11.2009 10:34
Какие зарплаты у team lead? Moisha Работа в Ирландии 13 12.09.2008 17:39
Кто нибудь получал предложение на место Senior Software Engineer или Team lead ? BAPBAP Работа в Ирландии 24 06.02.2008 18:20
Team lead of Indian team ? Могут ли меня в случе неудачи просто выкинуть ? Vince Работа в Ирландии 9 18.09.2007 11:01
Job Title: - QA Team Lead required in Dublin West slyusd Работа в Ирландии 0 08.06.2007 13:46


Часовой пояс GMT, времени сейчас: 17:36.


vBulletin®, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd., Русификация: zCarot, Vovan & Co
©2003-2025 VirtualIreland.ru - Виртуальная Ирландия