![]() |
![]() |
#1 |
Заслуженный Участник
|
![]()
кто нибуть может что нибуть сказать о этой машине как плохое так и хорошее.
|
![]() |
![]() |
Зарегистрируйтесь или войдите под своим именем, чтобы спрятать этот рекламный блок |
![]() |
#2 |
My name is Exaybachay
|
![]()
новый говорят одна из самых ненадежных среди немецких машин (в смысле большой процент поломок в первые годи использования).
не говоря о том, что абсолютно 0 value for money имхо ;) про старый ничего не знаю ;))
__________________
митьки никого не хотят победить |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Rocket scientist
|
![]()
Спроектирован в штатах.
IMHO. Дизайн очень привлекательный. http://www.autoreview.ru/new_site/ye...n06/mini/1.htm http://www.autoreview.ru/tests/zhuk_128/zhuk1.htm http://www.autoreview.ru/novinki/num038/beetle1.htm http://www.autoreview.ru/tests/zhuk_129/beetle1.htm http://www.autopilot.ru/issues/auto/1998/09/vw.html http://www.autoserver.ru/Content/Review.asp?id=5137 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
My name is Exaybachay
|
![]()
ой блин он еще и тяжелый, и двухлитровый движок восьмиклапанной - жрет кучу, разгона никакого блин ;))) нафиг-нафиг.
что касается вида... ну я так могу сказать, старый жук все же имеет некое очарование, а новый ужо попса какая-то ;)
__________________
митьки никого не хотят победить |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Rocket scientist
|
![]() Цитата:
WHAT’S UP WITH 3-YEAR-OLDS On average, model-year 2000 cars had three times as many problems as the 2002 cars: 55 problems per 100 vehicles. By the time the average car approached three years old, problems that were apparent when the cars were new--such as those in the electrical system and power equipment, or queaks and rattles--were two or three times more common. Systems that were fine at the outset, such as brakes and cooling, started having some problems. The table above shows the average number of problems reported for 29 nameplates, or makes, of cars. (We include only those makes for which we have sufficient data on at least two models.) Most of the 10 best were Japanese, led by Acura. Some luxury-auto makers, such as Cadillac and Mercedes-Benz, were among the worst. Within those 29 makes, the best of 2000 were the Acura RL, Honda CR-V, Mazda MX-5 Miata, Lexus ES300, Honda Civic, and Toyota Camry--all with fewer than 18 problems per 100. Worst: the Chevrolet Corvette; Ford Focus; Mercedes-Benz M-Class; Volkswagen Golf, Jetta, and New Beetle; and Chevrolet Astro/GMC Safari--all with more than 90 problems per 100 vehicles. HOW 5-YEAR-OLDS DID The average 1998 model had 78 problems per 100 vehicles, about four times as many as the 2002s. Their Achilles’ heel: electrical problems, which were seen five times as often as in new cars. The best 1998 vehicles were the Honda CR-V, Toyota Tacoma (4WD), Acura RL, Lexus ES300, and Honda Odyssey/Isuzu Oasis, all with fewer than 25 problems per 100 vehicles. Worst: the Cadillac Catera, VW New Beetle, Mercedes-Benz M-Class, and Dodge/Plymouth Neon, all with more than 140 problems per 100. http://autos.yahoo.com/consumerrepor...src=autos/eyak |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Заслуженный Участник
|
![]() Цитата:
Это гольф со всеми вытекающими плюсами разве что собран в мексике. Попробуйте взять тест драйв или просто посидите внутри него в гараже. К сожалению на прокат взять в ирландии нельзя. Из возможных минусов - маленький багажник, мало места сзади(для высоких пассажиров) и может быть маленький спидометр. В ирландии есть 1.6 и 2.0 и в прошлом году стали продавать 1.8T, 1.9TD и (главное!) 1.4. Еще появился кабриолет. Удачи! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Заслуженный Участник
|
![]() Цитата:
В ирландии, кстати, женщины в общем ездят на мужских машинах и наоборот - мужчины на женских - в чем заслуга страховых компаний. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Активный Участник
|
![]()
У тебя почти афоризм получился "value for money - дело субъективное"
![]() возьми копирайт на него. ![]() WBR, Mark |
![]() |
![]() |
Зарегистрируйтесь или войдите под своим именем, чтобы спрятать этот рекламный блок |
![]() |
#14 | |
Заслуженный Участник
|
![]() Цитата:
|
|
![]() |
![]() |